Köpvillkor

Leverans

När kommer jag få min leverans?

Vanligtvis tar det 3–7 dagar att fullfölja en beställning, varefter den skickas ut. Leveranstiden beror på vart du bor. På grund av Covid-19 kan leveransen bli ytterligare fördröjd.

Min beställning borde vara här nu, men jag har fortfarande inte den. Vad ska jag göra?

Innan du kontaktar oss, vänligen hjälp oss genom att göra följande:

  • Kontrollera din e-post för leveransbekräftelse för eventuella fel i leveransadressen.
  • Fråga ditt lokala postkontor om de har ditt paket.
  • Se om dina grannar har fått ditt paket av misstag.

Om leveransadressen var korrekt och paketet inte finns på posten eller hos dig kontakta oss på kontakt[at]mmalmo.se med ditt beställningsnummer. Om du hittade ett misstag i din leveransadress kan vi skicka en ersättningsorder till dig frakt sker på egen kostnad.

Beställning

Hur tillverkas våra produkter?

Våra produkter produceras på noggrant utvalda plagg. Vi försöker aktivt att minimera miljöpåverkan i vår produktionsprocess.

Hur spårar jag min beställning?

Du får en spårningslänk via e-post när din beställning skickas. Om du har några frågor om din spårning eller leverans, skicka oss en rad på kontakt[at]mmalmo.se.

Jag fick fel / skadad produkt, vad ska jag göra?

Vi är så ledsna om produkten du beställde kom skadad. För att hjälpa oss att lösa detta åt dig snabbt, skicka ett e-postmeddelande till oss på kontakt[at]mmalmo.se så snabbt du kan (max 1 vecka efter leverans) med bilder på den skadade produkten, ditt beställningsnummer och andra detaljer som du kan ha om din beställning. Vi återkommer med en lösning så snart som möjligt!

Returer

Vad är er returpolicy?

Vi erbjuder inte retur och byten eftersom vi producerar varje plagg efter behov. Varje vara vi säljer är specialtillverkad till respektive kund. Plaggen väljs ut och trycks efter beställning. Om det är något fel med din beställning, vänligen meddela oss genom att kontakta oss på kontakt[at]mmalmo.se så löser vi ersättning!

Erbjuder ni återbetalningar?

Återbetalning erbjuds endast till kunder som får fel eller skadade föremål. Om något av detta skett, kontakta oss på kontakt[at]mmalmo.se med bilder på fel / skadade artiklar och så löser vi det åt er.

Kan jag byta ett objekt mot en annan storlek / färg?

För närvarande erbjuder vi inte utbyten. Om du är osäker på vilken storlek som passar bättre, kolla in vår storlekstabeller – vi har en för varje artikel som listas i vår butik i avsnittet om produktbeskrivning. För en mer avslappnad passform rekommenderar vi att välja en storlek större. Även om det är sällsynt är det möjligt att en artikel du beställde var felmärkt. Om så är fallet, vänligen låt oss veta på kontakt[at]mmalmo.se inom en vecka efter att du fått din beställning. Inkludera ditt beställningsnummer och foton på det felaktiga föremålet, så skickar vi nytt eller skickar ett ut en återbetalning!

Går det att avbryta min order?

Tyvärr går det inte att avbryta en order som skickats till vårt system. Om du angivit någonting fel vid din beställning så kontakta omgående vår e-post kontakt[at]mmalmo.se så gör vi vårt bästa för att reda ut det.

 

Senast uppdaterat den 4 maj 2021.