Leverans & Retur

Leverans

När kommer jag få min leverans?

Vanligtvis tar det 3–7 dagar att fullfölja en beställning, varefter den skickas ut. Leveranstiden beror på vart du bor. På grund av Covid-19 kan leveransen bli ytterligare fördröjd.

Min beställning borde vara här nu, men jag har fortfarande inte den. Vad ska jag göra?

Innan du kontaktar oss, vänligen hjälp oss genom att göra följande:

  • Kontrollera din e-post för leveransbekräftelse för eventuella fel i leveransadressen.
  • Fråga ditt lokala postkontor om de har ditt paket.
  • Se om dina grannar har fått ditt paket av misstag.

Om leveransadressen var korrekt och paketet inte finns på posten eller hos dig kontakta oss på kontakt[at]mmalmo.se med ditt beställningsnummer. Om du hittade ett misstag i din leveransadress kan vi skicka en ersättningsorder till dig frakt sker på egen kostnad.

Hur spårar jag min beställning?

Du får en spårningslänk via e-post när din beställning skickas. Om du har några frågor om din spårning eller leverans, skicka oss en rad på kontakt[at]mmalmo.se.

Returer

Vad är er returpolicy?

Vi erbjuder inte retur och byten eftersom vi producerar varje plagg efter behov. Varje vara vi säljer är specialtillverkad till respektive kund. Plaggen väljs ut och trycks med motiv som kunden valt vid beställning. Om det är något fel med din beställning, vänligen meddela oss genom att kontakta oss på kontakt[at]mmalmo.se så löser vi ersättning!

Erbjuder ni återbetalningar?

Återbetalning erbjuds endast till kunder som får fel eller skadade föremål. Om något av detta skett, kontakta oss på kontakt[at]mmalmo.se med bilder på fel / skadade artiklar och så löser vi det åt er.

Kan jag byta ett objekt mot en annan storlek / färg?

För närvarande erbjuder vi inte utbyten. Om du är osäker på vilken storlek som passar bättre, kolla in vår storlekstabeller – vi har en för varje artikel som listas i vår butik i avsnittet om produktbeskrivning. För en mer avslappnad passform rekommenderar vi att välja en storlek större. Även om det är sällsynt är det möjligt att en artikel du beställde var felmärkt. Om så är fallet, vänligen låt oss veta på kontakt[at]mmalmo.se inom en vecka efter att du fått din beställning. Inkludera ditt beställningsnummer och foton på det felaktiga föremålet, så skickar vi nytt eller skickar ett ut en återbetalning!

Mer information gällande beställningar, leverans och returer går att hitta under köpvillkor.

Senast uppdaterat den 6 maj 2021.